If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Бобини втора ръка от Никола Николов (от форума) - 40,00 лв.
Ремонт на алтернатор - реле и ротор - 198 лв.
Свещи Шампион с 10% отстъпка - 47,00 лв. (магазина на Стамболийски)
Ремонт климатроник (опита да се запали) - 70,00 лв.
Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
помпа на съединителя :36лв на Стамболийски смених я сам, като после с един приятел я обезвъздушихме(добре че Дидо каза, че пробката е при малкото цилиндърче че щяхме да обезвъздушаваме 3 дни и 3 нощи от помпата ) ВАЖНО! за неправилите и незнаещите след процедурата първоначално всичко е ОК, но остава малко въздух в системата, който след 10 тина км каране се затопля и се разширява, следва до обезвъздушаване и вече педала е вдигнат и всичко е наред.
Това ми прилича на това как се делели автомобилите-Мерцедес и всички останали. Накладките се делят не на марки,а на качества.Доколкото знам,на Феродо качествата са Премиер,Таргет и Рейсинг.Не съм сигурен дали съм ги подредил във възходящ ред,но цените са за най-евтините 15-30лв;следват цени 40-100лв и накрая 120-350лв според модела на колата.Аз съм доволен от Ремса средно качество.Цена с отстъпка 50лв.
-Масло Q8-10w40 8л и въздушен филтър-79,40лв;
-Маслен филтър Технокар-10лв
-Филтър купе-16лв
гарнитура глави 4бр - 93.33лв
гарнитура капак клапани 1бр 8.50лв
гарнитура всмукателен колектор 4бр - 4.33лв
гарнитура изпускателен колектор 4бр - 7.00лв
гумички за клапани 8бр - 16.67лв
дифтунги за дюзи 4бв - 6.67лв
разпрасквачи за дюзи 4бр - 146.67лв
изпускателен клапан 1бр - 9.17лв
ремонт цилиндрова глава - 100лв
регулиране и ремонт на дюзи 4бр - 33.33
труд - 100лв
общо - 630лв !
и ако човека дето ми праи ремонта чете, да знаеш че едната гарнитура на главата е преебана, и пак изпуска масло, така че не очакваи да ти дам останалите пари, мизерници !
Кабели за свещи EPS - 160 пари
Дистрибуторни капачки + палци Bosch - 52 пари
Бобина 1 бр. - студена бира за Kris
Датчик температура на инжекциона - 20лв
Следва да я водим на диагностика и евентуално дебиломер ако не може да се регулира в граници .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Накладки RAICAM и дискове MINTEX предни - общо 172лв.
Накладки PERMAFUSE и дискове STEINHOF задни общо -100лв.
Горивен филтър - 15лв
Масло за ск. кутия ТУТкЕЛА 2л - 14лв.
Смяна дискове, накладки, филтър, масло, проверка окачване и дребни (вкл. няколко заварчички с телоподаващото) - 130лв. С частите къде 500лв. Наложително си беше деба.
Дебелини на дискове - предни 17мм (ужас), задни 7мм.
Установена бе причината за кркането при завъртане на волана - амортисьор на кормилната рейка. Някой ако има преебана рейка с читав хамортесьор - да дзвъни.
Comment